czwartek, 31 grudnia 2015

Lekcja japońskiego

Cześć wszystkim !

 Moja przyjaciółka powiedziała mi kiedyś, że bardzo chciałaby nauczyć się japońskiego. Jej rodzice powiedzieli, że nie ma mowy. Są dość konserwatywni, więc oczywiste było, że nie zaaprobują jej pomysłu. Minęło ok 4 miesiące. Dziś kiedy rozmawiałyśmy przez Skypa powiedziała, że była na pierwszej lekcji japońskiego !

I co ? Wszystko jest możliwe, prawda ? :D










To pierwsze oznaki zimy i śniegu u mnie :). Nie ważne, że jest 31 grudnia, ważne, że jest śnieg.

Chciałabym wszystkim życzyć szczęśliwego NOWEGO ROKU !
Pamiętajcie wszystko możecie zmienić, w końcu to nowy rok (więcej w poście ,,Każdy kiedyś musi kupić nowe perfumy'')

Jak spędzacie sylwestra ? Macie jakieś postanowienia ? 
Ja mam wiele, ale najważniejsze z nich to : 

AKCEPTACJA
ODWAGA
SPEŁNIANIE MARZEŃ 

Piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam, secccretgirl :"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz