poniedziałek, 28 grudnia 2015

Każdy kiedyś musi kupić nowe perfumy.

Cześć !

Jak nastrój po świętach ? U mnie wszystko OK, ale wiem, że niedługo muszę się zabrać za naukę do poprawy z historii.

Przecież 3 to dobra ocena, nie ? :D

Zauważyłam, że im bardziej zbliżam się do końca przerwy świątecznej i sylwestrowej, tym bardziej myślę o tym, ile muszę jeszcze zrobić.

Tak to jest kiedy odkładamy wszystko na ostatnią chwilę. Ja robię tak zawsze, nie wiem jak wy. Ale może czas na zmiany ? Nie piszę tego z powodu zbliżającego się 1 stycznia. Myślę, że po prostu mam ochotę coś zmienić. Od dłuższego czasu chciałam być blogerką, lub youtuberką (nawet założyłam już bloga na który wrzucałam jakieś denne stylizacje), nigdy jednak nie starczyło mi na to odwagi, poza tym nie jestem jakąś mistrzynią w obrabianiu filmów i projektowani stron, albo raczej kompletnie się na tym nie znam. Nie mam też super sprzętu i nic w tym rodzaju.

Podobno kiedy kupujemy nowe perfumy to znaczy, że chcemy zmian.
I wiecie co ?
Kupiłam wczoraj nowe perfumy :) !

Tylko uważam, że te stare których używałam do tej pory są ciągle fajne. Dostałam je kiedyś od mamy. Postanowiłam jednak, że kupie zupełnie nowe. Miały inny zapach, mniej świeży a bardziej słodki. Żeby je mieć musiałam wydać swoje pieniądze. Byłe też inne od poprzednich. Wydawały się lepsze i ładniej pachniały. W rzeczywistości musiałam się jednak trochę postarać by je kupić.

Tak samo jest kiedy coś zmieniamy. To co jest teraz uważamy za fajne, może nie perfekcyjne, ale wygodne i bezpieczne. Jednak czy nie warto czasem zaryzykować i rozbić otaczający nas ,,bezpieczny mur'' ? Nawet jeśli wiemy, że rozbijając go zwykłym młotkiem nieźle się zmęczymy ? ...

Teraz napiszę krótką listę jakich rzeczy NIE robić jeśli chcemy coś zmienić :

1. Nie rób tego  dokładnie po świętach, kiedy jest pełno ciast i innych rzeczy, które mimowolnie jesz, szczególnie jeśli jedną z tych zmian jest zrzucenie ,,zbędnych paru kilo''

2. Nie zapominaj, że jesteś strasznym leniem i za pewne z twoich zmian nic nie wyjdzie.

3. Nie rób tego dokładnie przed sylwestrem, bo wystarczy, że wejdziesz na youtuba i znajdziesz pełno filmików z serii ,,Co za debile myślą, że postanowienia noworoczne coś dadzą ?''

4. Nie słuchaj się tego co mówi twój zewnętrzny głos. ( mój mi mówi, że jestem strasznym leniem, nie uda mi się nic osiągnąć, skończę z jakąś marną pracą i nigdy się nie wybiję, ani  nie zacznę porządnie uczyć, ps; podziwiam wszystkich, którzy potrafią zapamiętywać informacje jakie nauczyciele nam przekazują na lekcjach. )

Jedną z tych rzeczy u mnie na pewno będzie to,że spróbuję naprawić relacje z pewną osobą ;).

Chciałam wstawić  kilka fotek z świąt, ale nie zgrałam ich na kompa więc wrzucę je przy okazji.

A wy macie jakieś postanowienia ? (oczywiście NIEnoworoczne :D )

Pozdrawiam, secccretgirl :''


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz